Informatie: coronavirus (COVID-19)

Update: 24-9

Productie- en levertijd
Onze producten worden allemaal in onze eigen fabriek in Nederland gemaakt. De ploegendiensten waarmee wij werken worden de komende tijd zorgvuldig gescheiden waardoor er vrijwel geen menselijk contact hoeft plaats te vinden. Om de levertijd van 3 weken te blijven garanderen zijn strenge eisen opgevoerd. Wij luisteren hierbij naar de adviezen van het RIVM. Op dit moment is er geen reden om de productie- of levertijd te verlengen. Mocht dit wel nodig zijn in de toekomst, zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Bezorging 
Onze speciale bezorgservice treft maatregelen door zoveel mogelijk contactloos te bezorgen. Hiermee hebben wij de chauffeurs toestemming gegeven om voor een zending te tekenen nadat deze is afgeleverd. Ook hebben we de chauffeurs gevraagd om minimaal 2 meter afstand te houden en, indien nodig, als bewijs van aflevering foto’s te maken van de pakketten. Voor zendingen die met TNT of PostNL worden aangeboden gelden de maatregelen die zij zelf hebben opgesteld.

Inmeetservice
Onze inmeetservice draait door! Met de nodige spelregels zullen wij gewoon bij je langskomen om de radiatoren in te meten. We willen je vragen deze regels vóór een bezoek van een adviseur door te nemen:

  • Maximaal 2 personen ontvangen de inmeetadviseur. 
  • Meld het op voorhand wanneer je gezondheidsklachten hebt. We zullen dan de afspraken moeten verzetten om besmetting te voorkomen. 
  • Geef elkaar geen hand.
  • Bewaar altijd minimaal 1,5 meter afstand. 
  • Hoest of nies in de elleboog. 
  • Mogelijkheid tot handen wassen. Geef de adviseur de mogelijkheid om de handen te wassen.
  • Contant geld wordt niet aangenomen.
  • Wij dragen een mondkapje. Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen dragen wij tijdens het bezoek een mondkapje.

Wegens drukte is de wachttijd voor onze inmeetservice aan huis langer dan normaal, afhankelijk van de regio. Om je op korte termijn van dienst te kunnen zijn, kunnen wij je ook ondersteunen door inmeetservice via videocall. Maak je liever een afspraak voor de inmeetservice aan huis? Geen probleem, dan plannen wij graag een afspraak met je in. Vul dus gerust het aanvraagformulier voor de inmeetservice aan huis in.

Gebruik maken van onze assistentie per mail of telefoon om zo jouw bestelling te plaatsen? Geen zorgen!
Onze niet goed = geld terug garantie blijft te allen tijden van kracht. Dit houdt in dat jij jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst mag retourneren en het aankoopbedrag terug krijgt. 

Showroom 
Helaas is onze showroom op dit moment gesloten. Voor jouw en onze veiligheid is de showroom tot nader bericht gesloten. Wij zijn je graag via een andere weg van dienst.

Reactietijd via e-mail of telefoon
Door de lagere bezetting op ons kantoor kan het zijn dat het versturen van kleurstalen, magneten of andere onderdelen wat meer tijd in beslag neemt dan normaal. Wij vragen om jouw begrip. Bij vragen zijn wij tijdens onze reguliere openingstijden bereikbaar.