Informatie: coronavirus (COVID-19)

Update: 25-8

Productie- en levertijd
Onze producten worden allemaal in onze eigen fabriek in Nederland gemaakt. De ploegendiensten waarmee wij werken worden de komende tijd zorgvuldig gescheiden waardoor er vrijwel geen menselijk contact hoeft plaats te vinden. Om de levertijd van 3 weken te blijven garanderen zijn strenge eisen opgevoerd. Wij luisteren hierbij naar de adviezen van het RIVM. Op dit moment is er geen reden om de productie- of levertijd te verlengen. Mocht dit wel nodig zijn in de toekomst, zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Bezorging 
Onze speciale bezorgservice treft maatregelen door zoveel mogelijk contactloos te bezorgen. Hiermee hebben wij de chauffeurs toestemming gegeven om voor een zending te tekenen nadat deze is afgeleverd. Ook hebben we de chauffeurs gevraagd om minimaal 2 meter afstand te houden en, indien nodig, als bewijs van aflevering foto’s te maken van de pakketten. Voor zendingen die met TNT of PostNL worden aangeboden gelden de maatregelen die zij zelf hebben opgesteld.

Inmeetservice
Met gepaste richtlijnen gaan wij vanaf 11 mei 2020 weer afspraken inplannen voor onze inmeetservice. Sta je op de wachtlijst om ingepland te worden? Dan zal onze planning zo snel mogelijk contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. Houd er rekening mee dat dit enkele dagen kan duren. 
Een aantal regels wat betreft de inmeetservice:

  • Maximaal 2 personen ontvangen de inmeetadviseur. 
  • Meld het op voorhand wanneer je gezondheidsklachten hebt. We zullen dan de afspraken moeten verzetten om besmetting te voorkomen. 
  • Geef elkaar geen hand.
  • Bewaar altijd minimaal 1,5 meter afstand. 
  • Hoest of nies in de elleboog. 
  • Mogelijkheid tot handen wassen. Geef de adviseur de mogelijkheid om de handen te wassen.
  • Contant geld wordt niet aangenomen.

Wegens drukte is de wachttijd voor onze inmeetservice aan huis langer dan normaal, afhankelijk van de regio. Om je op korte termijn van dienst te kunnen zijn, kunnen wij je ook ondersteunen door inmeetservice via videocall. Maak je lever een afspraak voor de inmeetservice aan huis? Geen probleem, dan plannen wij graag een afspraak met je in. Vul dus gerust het aanvraagformulier voor de inmeetservice aan huis in.

Gebruik maken van onze assistentie per mail of telefoon om zo jouw bestelling te plaatsen? Geen zorgen!
Onze niet goed = geld terug garantie blijft te allen tijden van kracht. Dit houdt in dat jij jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst mag retourneren en het aankoopbedrag terug krijgt. 

Showroom 
De showroom in Ulft is weer geopend. Let op: we kunnen je alleen op afspraak ontvangen! Dit in verband met de regelgeving binnen het pand. We vragen je daarom een afspraak aan te vragen via deze pagina: showroom bezoek plannen 

Reactietijd via e-mail of telefoon
Door de lagere bezetting op ons kantoor kan het zijn dat het versturen van kleurstalen, magneten of andere onderdelen wat meer tijd in beslag neemt dan normaal. Wij vragen om jouw begrip. Bij vragen zijn wij tijdens onze reguliere openingstijden bereikbaar.