Informatie: coronavirus (COVID-19)

Update: 1-2

Productie- en levertijd
Onze producten worden allemaal in onze eigen fabriek in Nederland gemaakt. De ploegendiensten waarmee wij werken worden de komende tijd zorgvuldig gescheiden waardoor er vrijwel geen menselijk contact hoeft plaats te vinden. Om de levertijd van 3 weken te blijven garanderen zijn strenge eisen opgevoerd. Wij luisteren hierbij naar de adviezen van het RIVM. Op dit moment is er geen reden om de productie- of levertijd te verlengen. Mocht dit wel nodig zijn in de toekomst, zullen we je hiervan op de hoogte stellen.
Let op: in verband met drukte kan de levertijd oplopen tot 4 weken. Wij vragen om jouw begrip.

Bezorging 
Onze speciale bezorgservice treft maatregelen door zoveel mogelijk contactloos te bezorgen. Hiermee hebben wij de chauffeurs toestemming gegeven om voor een zending te tekenen nadat deze is afgeleverd. Ook hebben we de chauffeurs gevraagd om minimaal 2 meter afstand te houden en, indien nodig, als bewijs van aflevering foto’s te maken van de pakketten. Voor zendingen die met TNT of PostNL worden aangeboden gelden de maatregelen die zij zelf hebben opgesteld.

Inmeetservice aan huis
Onze inmeetservice aan huis draait door. Wel moet u hierbij rekening houden met een wachttijd van vier tot vijf weken.  Met de nodige spelregels zullen wij dan gewoon bij je langskomen om de radiatoren in te meten. We willen je vragen deze regels vóór een bezoek van een adviseur door te nemen:

  • Maximaal 2 personen ontvangen de inmeetadviseur. 
  • Meld het op voorhand wanneer je gezondheidsklachten hebt. We zullen dan de afspraken moeten verzetten om besmetting te voorkomen. 
  • Geef elkaar geen hand.
  • Bewaar altijd minimaal 1,5 meter afstand. 
  • Hoest of nies in de elleboog. 
  • Mogelijkheid tot handen wassen. Geef de adviseur de mogelijkheid om de handen te wassen.
  • Contant geld wordt niet aangenomen.
  • Tijdens het bezoek dragen wij een mondkapje. Wij vragen u om dat ook te doen.
Liever op afstand gebruik maken de inmeetservice? Vraag dan onze inmeetservice via een videogesprek aan. Één van onze inmeetadviseurs zal je via een videogesprek begeleiden bij het opmeten van je radiator(en).

Gebruik maken van onze assistentie per mail of telefoon om zo jouw bestelling te plaatsen? Geen zorgen!
Onze niet goed = geld terug garantie blijft te allen tijden van kracht. Dit houdt in dat jij jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst mag retourneren en het aankoopbedrag terug krijgt. 

Showroom 
Helaas is onze showroom op dit moment gesloten. Voor jouw en onze veiligheid is de showroom tot nader bericht gesloten. Wij zijn je graag via een andere weg van dienst.

Reactietijd via e-mail of telefoon
Door de lagere bezetting op ons kantoor kan het zijn dat het versturen van kleurstalen, magneten of andere onderdelen wat meer tijd in beslag neemt dan normaal. Wij vragen om jouw begrip. Bij vragen zijn wij tijdens onze reguliere openingstijden bereikbaar.