Informatie: coronavirus (COVID-19)

Productie- en levertijd
Onze producten worden allemaal in onze eigen fabriek in Nederland gemaakt. De ploegendiensten waarmee wij werken worden de komende tijd zorgvuldig gescheiden waardoor er vrijwel geen menselijk contact hoeft plaats te vinden. Om de levertijd van 3 weken te blijven garanderen zijn strenge eisen opgevoerd. Wij luisteren hierbij naar de adviezen van het RIVM. Op dit moment is er geen reden om de productie- of levertijd te verlengen. Mocht dit wel nodig zijn in de toekomst, zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Bezorging 
Onze speciale bezorgservice treft maatregelen door zoveel mogelijk contactloos te bezorgen. Hiermee hebben wij de chauffeurs toestemming gegeven om voor een zending te tekenen nadat deze is afgeleverd. Ook hebben we de chauffeurs gevraagd om minimaal 2 meter afstand te houden en, indien nodig, als bewijs van aflevering foto’s te maken van de pakketten. Voor zendingen die met TNT of PostNL worden aangeboden gelden de maatregelen die zij zelf hebben opgesteld.

Inmeetservice
In verband met de ontwikkeling van het coronavirus zijn wij vooralsnog tot en met 6 april 2020 niet in de gelegenheid een afspraak te maken. Wij zijn echter ook zeer goed in staat om deze service op afstand te geven via mail en/of telefoon. Voor het maken en uitvoeren van deze afspraken vul je gewoon het aanvraagformulier in op onze site. Met de mensen die reeds een afspraak hebben staan wordt door ons contact opgenomen. De mensen die een afspraak hebben staan in deze periode, krijgen persoonlijk bericht.

De wachttijd voor onze fysieke inmeetservice is, door het verplaatsen van inmeetafspraken, verhoogd. Om je dus op korte termijn van dienst te kunnen zijn, zullen wij je telefonisch of per mail  assisteren bij het zelf inmeten van de radiatoren. Hiervoor ontvangen wij graag foto’s van de betreffende radiator(en). Is het voor jou niet mogelijk om foto’s te maken, of wil je graag wachten tot de inmeetservice weer actief is? Geen probleem, dan houden wij jouw gegevens bij ons en zullen wij na 6 april 2020 evalueren wanneer wij weer afspraken kunnen inplannen. Vul dus gerust het aanvraagformulier voor de inmeetservice in.

Gebruik maken van onze assistentie per mail of telefoon om zo jouw bestelling te plaatsen? Geen zorgen!
Onze niet goed = geld terug garantie blijft te allen tijden van kracht. Dit houdt in dat jij jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst mag retourneren en het aankoopbedrag terug krijgt. Bovendien is de service per telefoon of mail gratis, dit in tegenstelling tot de thuis afspraak.

Showroom 
De showroom in Ulft is in ieder geval tot en met 6 april 2020 gesloten. Na deze datum zullen we aan de hand van de ontwikkelingen bekijken of de showroom weer opent op 7 april 2020.

Reactietijd via e-mail of telefoon
Door de lagere bezetting op ons kantoor kan het zijn dat het versturen van kleurstalen, magneten of andere onderdelen wat meer tijd in beslag neemt dan normaal. Wij vragen om jouw begrip. Bij vragen zijn wij tijdens onze reguliere openingstijden bereikbaar.