Bestellen & betalen

Lees hier alle informatie over het bestelproces en de verschillende betaalmethoden.

De maten van je radiator kun je aan ons doorgeven door de stappen in de configurator door te lopen. Deze laat, aan de hand van de keuzes die je maakt, de juiste meetinstructies zien. Aan de door jou gemeten maten zullen wij de Sentimo maten koppelen.
Het bestellen van een radiatorbekleding is in een paar simpele stappen geregeld. Hier lees je precies hoe het werkt!
Om de producten te bekijken en ook uitleg te krijgen hierover raden wij je aan om een afspraak te maken voor een showroombezoek. Daarnaast vind je in ons lookbook veel foto's en inspiratie van radiatorbekledingen in verschillende ruimtes.
Bekledingen die maatwerk nodig hebben zijn niet via de website te bestellen. Vul het contactformulier in en wij helpen je graag verder. Vergeet niet een foto van je radiator mee te sturen.
De prijs van een Sentimo radiatorbekleding is afhankelijk van de uitvoering, kleur en afmetingen die je wenst. Zodra je deze gegevens hebt kan je de configurator doorlopen. Deze zal de prijs voor je berekenen. Nog niet helemaal zeker over de maten? Doe dan hier een snelle prijscheck.
De prijzen die op onze website worden getoond zijn inclusief BTW.
Via onze website is het mogelijk om te betalen met iDEAL, Visa, Mastercard, PayPal, Apple Pay of via een betaling op rekening (achteraf). Bij een betaling op rekening dien je het bedrag binnen 14 dagen na levering aan ons over te maken.
Bij ons heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is een keuzemogelijkheid bij het plaatsen van je bestelling, hier kies je voor een betaling op rekening. De betaling dient uiterlijk 14 dagen na levering gedaan te zijn door middel van een bankoverschrijving.
Nee, het is bij ons niet mogelijk om in termijnen te betalen. Je kan bij het plaatsen van je bestelling kiezen voor één van onze betaalmethoden.
De prijzen van onze bekledingen zijn inclusief verzendkosten. Mocht u apart één of meerdere van onze accessoires willen bestellen dan berekenen wij de verzendkosten in de winkelmand.
Mocht je een bestelling willen annuleren of wijzigen, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kijken wij wat wij voor je kunnen betekenen.

Niet gevonden wat je zocht?

Staat je antwoord er niet tussen? Geen probleem. Stel hieronder je vraag en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Gaat je vraag over een geplaatste bestelling? Vul dan hier het bestelnummer in. Je vindt deze in de orderbevestiging.
Vul de code in:
 Security code

Liever telefonisch contact?

Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur via +31 (0)315 688 656.