Klachten

Bij klachten of beschadigde/missende producten helpen we je graag. Vind hier wat je kan doen.

Vervelend dat je bestelling beschadigd bij je is aangekomen. Wij helpen je natuurlijk graag met een oplossing. Laat het ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling weten via het klachtenformulier en stuur indien mogelijk een foto mee van de beschadiging.

Na 14 dagen kunnen wij de beschadigde producten niet meer kosteloos herstellen. Check dus altijd de producten op schade direct na ontvangst.
Vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd. Onze excuses hiervoor! Meld het ons hier en wij helpen je zo snel mogelijk.
Jammer dat de bekleding niet past! Je kan het ons melden via het klachtenformulier. Stuur indien mogelijk ook een foto mee van de situatie. Als je de verkeerde maten hebt besteld dan mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden. Meer informatie over retourneren is hier te vinden.

Niet gevonden wat je zocht?

Staat je antwoord er niet tussen? Geen probleem. Stel hieronder je vraag en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Gaat je vraag over een geplaatste bestelling? Vul dan hier het bestelnummer in. Je vindt deze in de orderbevestiging.
Zorg voor genoeg toelichting op je vraag zodat wij hem zo uitgebreid mogelijk kunnen beantwoorden.
Vul de code in:
 Security code

Liever telefonisch contact?

Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur via +31 (0)315 688 656.