Retourneren & ruilen

Wil je een bestelling retourneren of ruilen? Vind dan hier alle informatie en de voorwaarden.

Het is mogelijk (een deel van) je bestelling binnen 14 dagen na levering te retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Meld ons via het retourformulier dat jouw bestelling retour komt en welk(e) product(en). Vermeld hier eventueel ook de reden van retour bij. Je krijgt vervolgens van ons een retourbon toegestuurd die je op je pakket moet bevestigen. Zonder deze retourbon is het niet te achterhalen van wie het pakket afkomstig is en kan de terugbetaling niet worden uitgevoerd. Zodra wij de retour gestuurde producten ontvangen hebben krijg je, indien de bestelling is betaald, het aankoopbedrag van deze producten binnen 14 dagen teruggestort. Lukt het niet om zelf jouw bestelling te retourneren? Dan kunnen wij deze ook voor je laten ophalen door onze koerier. De kosten hiervoor zijn €35,- incl. BTW per pakket. Indien je hier gebruik van wenst te maken dan kan je dit laten weten via het retourformulier.
Het automatisch omruilen van bestelde producten voor bijvoorbeeld een andere kleur of maat is niet mogelijk. Wel kan je de verkeerd bestelde producten naar ons retourneren en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Onze producten zijn geen voorraadproducten en worden op bestelling gemaakt. Mocht de door jou bestelde bekleding niet passen of mocht je niet tevreden zijn met je aankoop, dan is het mogelijk om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Let op: Deze service is alleen geldig wanneer je een bestelling op deze webshop hebt geplaatst.
Jammer dat de bekleding niet past! Meld het ons via dit formulier zodat we samen een geschikte oplossing kunnen vinden. Hierbij is het handig om een foto van je radiator mee te sturen. Als je de verkeerde maten hebt besteld dan mag je bestelling binnen 14 dagen na levering retour gestuurd worden.

Retourneren
Het is mogelijk om (een deel van je) bestelling binnen 14 dagen na levering te retourneren. De retourkosten betaal je zelf. Graag ontvangen wij een melding van je retourzending via ons retourformulier waar je ook de reden van retour mag vermelden. Vervolgens krijg je van ons een retourbon toegestuurd die je op je pakket moet bevestigen. Zonder deze retourbon is het voor ons niet te achterhalen van wie het pakket afkomstig is en kan de terugbetaling niet worden uitgevoerd. Zodra wij de retour gestuurde producten ontvangen hebben krijg je, indien de bestelling is betaald, het aankoopbedrag van deze producten binnen 14 dagen teruggestort.

Lukt het niet om zelf jouw bestelling te retourneren? Dan is het ook mogelijk om jouw bestelling te laten ophalen door onze koerier. De kosten hiervoor zijn €35,- incl. BTW per pakket. Indien je hier gebruik van wenst te maken dan kan je dit laten weten via het retourformulier.

Ruilen
Het automatisch omruilen van bestelde producten voor bijvoorbeeld een andere kleur of maat is niet mogelijk. Wel kan je de verkeerd bestelde producten naar ons retourneren en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.

Bovenstaande voorwaarden gelden alleen voor bestellingen die zijn geplaatst via deze webshop.

Niet gevonden wat je zocht?

Staat je antwoord er niet tussen? Geen probleem. Stel hieronder je vraag en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Gaat je vraag over een geplaatste bestelling? Vul dan hier het bestelnummer in. Je vindt deze in de orderbevestiging.
Zorg voor genoeg toelichting op je vraag zodat wij hem zo uitgebreid mogelijk kunnen beantwoorden.
Vul de code in:
 Security code

Liever telefonisch contact?

Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur via +31 (0)315 688 656.